Interim directeur GGZ instelling

Als Directeur Behandelzaken a.i. ben je verantwoordelijk voor het Kind- en Jeugdcluster, de POH (Jeugd) GGZ en specialistische teams, bestaande uit 14 teams.

Deze divisie omvat specialistische behandelmodules, de POH (Jeugd) GGZ, en jongvolwassenen-/FACT-teams.

De interimopdracht heeft een duur van ruim zes maanden. Deze tijdelijke invulling is onderdeel van een bredere periode van reflectie en doorontwikkeling binnen de organisatie. Hierbij wordt kritisch gekeken naar de huidige structuur en samenwerking met medezeggenschapsraden gezocht om de organisatie toekomstbestendig te maken.

De organisatie

De organisatie wordt bestuurd door een tweehoofdige Raad van Bestuur. Elke divisie heeft een Algemeen Directeur en een Directeur Behandelzaken. Samen met de directeuren en managers van ondersteunende diensten vormen zij het directieteam en dragen zij gezamenlijke verantwoordelijkheid voor de organisatie. De teams worden aangestuurd door duaal management bestaande uit een Algemeen Manager en een Inhoudelijk Manager.

Wie zoeken wij?

  • Een duidelijke visie op toekomstige ontwikkelingen in de GGZ, met het vermogen deze te vertalen naar beleid en uitvoering.
  • Ruime directie-ervaring binnen de gezondheidszorg en ervaring met strategische besluitvorming.
  • BIG-geregistreerd als regiebehandelaar.
  • Ervaring met complexe vraagstukken en het bieden van daadkrachtig leiderschap.
  • Sterk in netwerkvorming en -onderhoud.
  • Vermogen om strategische doelen door te vertalen naar tactische en operationele uitvoering.
  • Besluitvaardigheid en wendbaarheid binnen een dynamisch werkveld.

Wat bieden wij jou?

  • Een uitdagende en strategische leiderschapsrol op interim-basis binnen een betrokken en ambitieuze organisatie.
  • Mogelijkheid tot een tijdelijke arbeidsovereenkomst of een overeenkomst op zzp-basis, met inschaling in een passende functiewaarderingsgroep of een marktconform uurtarief.
  • Verantwoordelijkheid voor behandelinhoudelijke eindresultaten en divisiebrede prestaties.
  • Samenwerking met gemotiveerde collega’s die zich inzetten voor de verbetering van de geestelijke gezondheidszorg.
  • Ondersteuning van een ervaren directiesecretaresse.
  • Flexibiliteit in werkindeling, inclusief mogelijkheden tot thuiswerken.
  • Mogelijkheid tot een leaseauto
  • Een netwerk van inspirerende collega’s met wie je samen leert en groeit.
  • Interactieve bijeenkomsten over leiderschap, toezicht en andere relevante thema’s.
  • Intervisiesessies en opleidingen om je vaardigheden verder te ontwikkelen.
  • De mogelijkheid om maatschappelijk impact te maken tijdens periodes zonder opdracht.
  • Een warme en ondersteunende werkomgeving waarin we werken mét en vóór elkaar.

Reageer direct